Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6060
Назва: | Педагогічна спрямованість як психологічний механізмрозвитку професійної самосвідомості майбутнього вчителя початкових класів |
Автори: | Стахова, О. О. |
Ключові слова: | професійна самосвідомість педагогічна спрямованість ціннісні орієнтації мотиви вибору професії |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Стахова О. О. Педагогічна спрямованість як психологічний механізмрозвитку професійної самосвідомості майбутнього вчителя початкових класів / О. О. Стахова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 5. – С. 197-202. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкриваються дві групи психологічних механізмів розвитку професійної самосвідомості майбутнього вчителя початкових класів – особистісні та професійні. Проведено експериментальне вивчення впли- ву педагогічної спрямованості на становлення професійної Я-підструктури педагога початкової ланки шкільної освіти, яке дозволяє вибудувати профілі відповідності основних складових педагогічної спрямованості (ціннісних орієнтацій, мотивів вибору професії) студентів рівням розвитку їх професійної самосвідомості. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6060 |
Розташовується у зібраннях: | 2014 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Stakhova.pdf | 478.79 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.