Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6060
Title: Педагогічна спрямованість як психологічний механізмрозвитку професійної самосвідомості майбутнього вчителя початкових класів
Authors: Стахова, О. О.
Keywords: професійна самосвідомість
педагогічна спрямованість
ціннісні орієнтації
мотиви вибору професії
Issue Date: 2014
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Стахова О. О. Педагогічна спрямованість як психологічний механізмрозвитку професійної самосвідомості майбутнього вчителя початкових класів / О. О. Стахова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 5. – С. 197-202.
Abstract: У статті розкриваються дві групи психологічних механізмів розвитку професійної самосвідомості майбутнього вчителя початкових класів – особистісні та професійні. Проведено експериментальне вивчення впли- ву педагогічної спрямованості на становлення професійної Я-підструктури педагога початкової ланки шкільної освіти, яке дозволяє вибудувати профілі відповідності основних складових педагогічної спрямованості (ціннісних орієнтацій, мотивів вибору професії) студентів рівням розвитку їх професійної самосвідомості.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6060
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Stakhova.pdf478.79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.