Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6060
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтахова, О. О.-
dc.date.accessioned2020-01-23T11:27:04Z-
dc.date.available2020-01-23T11:27:04Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationСтахова О. О. Педагогічна спрямованість як психологічний механізмрозвитку професійної самосвідомості майбутнього вчителя початкових класів / О. О. Стахова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 5. – С. 197-202.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6060-
dc.description.abstractУ статті розкриваються дві групи психологічних механізмів розвитку професійної самосвідомості майбутнього вчителя початкових класів – особистісні та професійні. Проведено експериментальне вивчення впли- ву педагогічної спрямованості на становлення професійної Я-підструктури педагога початкової ланки шкільної освіти, яке дозволяє вибудувати профілі відповідності основних складових педагогічної спрямованості (ціннісних орієнтацій, мотивів вибору професії) студентів рівням розвитку їх професійної самосвідомості.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectпрофесійна самосвідомістьuk
dc.subjectпедагогічна спрямованістьuk
dc.subjectціннісні орієнтаціїuk
dc.subjectмотиви вибору професіїuk
dc.titleПедагогічна спрямованість як психологічний механізмрозвитку професійної самосвідомості майбутнього вчителя початкових класівuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Stakhova.pdf478.79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.