Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6060
Назва: Педагогічна спрямованість як психологічний механізмрозвитку професійної самосвідомості майбутнього вчителя початкових класів
Автори: Стахова, О. О.
Ключові слова: професійна самосвідомість
педагогічна спрямованість
ціннісні орієнтації
мотиви вибору професії
Дата публікації: 2014
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Стахова О. О. Педагогічна спрямованість як психологічний механізмрозвитку професійної самосвідомості майбутнього вчителя початкових класів / О. О. Стахова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 5. – С. 197-202.
Короткий огляд (реферат): У статті розкриваються дві групи психологічних механізмів розвитку професійної самосвідомості майбутнього вчителя початкових класів – особистісні та професійні. Проведено експериментальне вивчення впли- ву педагогічної спрямованості на становлення професійної Я-підструктури педагога початкової ланки шкільної освіти, яке дозволяє вибудувати профілі відповідності основних складових педагогічної спрямованості (ціннісних орієнтацій, мотивів вибору професії) студентів рівням розвитку їх професійної самосвідомості.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6060
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Stakhova.pdf478.79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.