Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6060
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Стахова, О. О. | - |
dc.date.accessioned | 2020-01-23T11:27:04Z | - |
dc.date.available | 2020-01-23T11:27:04Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Стахова О. О. Педагогічна спрямованість як психологічний механізмрозвитку професійної самосвідомості майбутнього вчителя початкових класів / О. О. Стахова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 5. – С. 197-202. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6060 | - |
dc.description.abstract | У статті розкриваються дві групи психологічних механізмів розвитку професійної самосвідомості майбутнього вчителя початкових класів – особистісні та професійні. Проведено експериментальне вивчення впли- ву педагогічної спрямованості на становлення професійної Я-підструктури педагога початкової ланки шкільної освіти, яке дозволяє вибудувати профілі відповідності основних складових педагогічної спрямованості (ціннісних орієнтацій, мотивів вибору професії) студентів рівням розвитку їх професійної самосвідомості. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | професійна самосвідомість | uk |
dc.subject | педагогічна спрямованість | uk |
dc.subject | ціннісні орієнтації | uk |
dc.subject | мотиви вибору професії | uk |
dc.title | Педагогічна спрямованість як психологічний механізмрозвитку професійної самосвідомості майбутнього вчителя початкових класів | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2014 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Stakhova.pdf | 478.79 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.