Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5383
Назва: Психолого-педагогічна модель інтенсивного навчання іноземної мови студентів
Інші назви: Psychological-pedagogical model of intensive foreign language teaching of students
Автори: Чебикін, Олексій Якович
Chebykin, Oleksij Yakovych
Дегірменджі, Еліна Володимирівна
Dehirmendzhi, Elina Volodymyrivna
Ключові слова: емоційно-мотиваційний компонент
комунікативний компонент
когнітивний компонент
занурення
динамічність
emotional and motivational component
communicative component
cognitive component
immersion
dynamich charakter of studying
Дата публікації: 2010
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Бібліографічний опис: Чебикін О. Я. Психолого-педагогічна модель інтенсивного навчання іноземної мови студентів / О. Я. Чебикін, Е. В. Дегірменджі // Психологічні перспективи. - 2010. - Випуск 16. - С.288-298.
Короткий огляд (реферат): У статті представлено авторську психолого-педагогічну модель інтенсивного навчання іноземної мови студентів, що містить три основних компоненти: емоційно-мотиваційний, комунікативний та когнітивний, які реалізуються в умовах занурення й динамічності. The article presents the author's psychological-pedagogical model of intensive foreign language teaching of students, which contains three main components: emotional-motivational, communicative and cognitive, which are realized in the conditions of immersion and dynamism.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5383
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії та методики практичної психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Chebykin.pdf2.86 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.