Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5383
Title: Психолого-педагогічна модель інтенсивного навчання іноземної мови студентів
Other Titles: Psychological-pedagogical model of intensive foreign language teaching of students
Authors: Чебикін, Олексій Якович
Chebykin, Oleksij Yakovych
Дегірменджі, Еліна Володимирівна
Dehirmendzhi, Elina Volodymyrivna
Keywords: емоційно-мотиваційний компонент
комунікативний компонент
когнітивний компонент
занурення
динамічність
emotional and motivational component
communicative component
cognitive component
immersion
dynamich charakter of studying
Issue Date: 2010
Publisher: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Citation: Чебикін О. Я. Психолого-педагогічна модель інтенсивного навчання іноземної мови студентів / О. Я. Чебикін, Е. В. Дегірменджі // Психологічні перспективи. - 2010. - Випуск 16. - С.288-298.
Abstract: У статті представлено авторську психолого-педагогічну модель інтенсивного навчання іноземної мови студентів, що містить три основних компоненти: емоційно-мотиваційний, комунікативний та когнітивний, які реалізуються в умовах занурення й динамічності. The article presents the author's psychological-pedagogical model of intensive foreign language teaching of students, which contains three main components: emotional-motivational, communicative and cognitive, which are realized in the conditions of immersion and dynamism.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5383
Appears in Collections:Кафедра теорії та методики практичної психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chebykin.pdf2.86 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.