Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5383
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧебикін, Олексій Якович-
dc.contributor.authorChebykin, Oleksij Yakovych-
dc.contributor.authorДегірменджі, Еліна Володимирівна-
dc.contributor.authorDehirmendzhi, Elina Volodymyrivna-
dc.date.accessioned2019-12-11T14:23:14Z-
dc.date.available2019-12-11T14:23:14Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationЧебикін О. Я. Психолого-педагогічна модель інтенсивного навчання іноземної мови студентів / О. Я. Чебикін, Е. В. Дегірменджі // Психологічні перспективи. - 2010. - Випуск 16. - С.288-298.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5383-
dc.description.abstractУ статті представлено авторську психолого-педагогічну модель інтенсивного навчання іноземної мови студентів, що містить три основних компоненти: емоційно-мотиваційний, комунікативний та когнітивний, які реалізуються в умовах занурення й динамічності. The article presents the author's psychological-pedagogical model of intensive foreign language teaching of students, which contains three main components: emotional-motivational, communicative and cognitive, which are realized in the conditions of immersion and dynamism.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk
dc.subjectемоційно-мотиваційний компонентuk
dc.subjectкомунікативний компонентuk
dc.subjectкогнітивний компонентuk
dc.subjectзануренняuk
dc.subjectдинамічністьuk
dc.subjectemotional and motivational componentuk
dc.subjectcommunicative componentuk
dc.subjectcognitive componentuk
dc.subjectimmersionuk
dc.subjectdynamich charakter of studyinguk
dc.titleПсихолого-педагогічна модель інтенсивного навчання іноземної мови студентівuk
dc.title.alternativePsychological-pedagogical model of intensive foreign language teaching of studentsuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра теорії та методики практичної психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chebykin.pdf2.86 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.