Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5181
Назва: Cognitive methods of advancement of public servants’ professional level
Інші назви: Когнітивна методика підвищення професійного рівня державних службовців
Автори: Бронікова, Світлана Анатоліївна
Bronikova, Svitlana
Ключові слова: cognitive methods
linguomental tactics
reframing
a public servant
когнітивна методика
лінгвоментальні тактики
рефреймінг
державний службовець
рефрейминг
Дата публікації: 2015
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Bronikova S. A. Cognitive methods of advancement of public servants’ professional level / S. A. Bronikova // Наука і освіта. - №1. - 2015. - С.9-13.
Короткий огляд (реферат): The inner mechanisms of the cognitive methods functioning as a tool facilitating the advancement of public ser-vants’ professional level, which presupposes the optimization of mental strategies and linguomental tactics being mani-fested in adequate decision-making when dealing with complicated situations and in the course of efficient interaction with communicative partners, are revealed in the article. The notion of “reframing” is specified; the philosophical ba-sis of this phenomenon is determined; its subtypes are distinguished; the recommendations on appropriate conduct in different administrative situations are proposed. У статті теоретично обґрунтовано перспективність когнітивної методики рефреймінгу в галузі підвищення професійного рівня державних службовців. Розкрито внутрішні механізми методики як інструменту оптимізації ментальних стратегій та лінгвоментальних тактик управлінців та доведено її ефективність у колі управлінської проблематики, зокрема в сегменті прийняття оптимальних рішень, моделювання ефективної поведінки держав-ного службовця. Уточнено поняття рефреймінгу як одного із способів керувати оцінкою факту в межах від не-гативного до позитивного аксіологічного полюсу, з метою перетворення несприятливого фактору в ресурсний для державного службовця. Доведено результативність методики, що відкриває доступ до незадіяних менталь-них ресурсів і сприяє розвитку так званого горизонтального «розкутого» мислення. Розкрито філософське підґ-рунтя явища рефреймінгу через актуалізацію гіпотези про суб'єктивне ставлення людини до подій навколиш-нього світу, що випливає з ідеї ментальної репрезентації світу Е. Гуссерла. Моделюючи реальність, людина ін-терпретує лише відфільтровану версію дійсності, зміна змісту чи контексту якої зумовлює зміни в поведінці й реакціях особистості. Виокремлено контекстний та змістовий рефреймінг. Запропоновано рекомендації для ко-ректного застосування рефреймінгу змісту, що трансформує всю глибинну структуру проблемної ситуації нелі-нійної системи державного управління. Наголошено на доцільності застосування контекстного рефреймінгу як моделі стратегічного мислення, що уможливлює вихід зі складних кризових ситуацій професійної діяльності. Виявлено вплив рефреймінгу контексту на основні рівні особистості управлінця: когнітивний – розуміння пози-тивного наміру; емоційний – зниження емоційної напруги й формування впевненості за рахунок відчуття керо-ваності своїм станом; поведінковий – формування моделі майбутньої альтернативної поведінки державного службовця, що загалом увиразнює необхідність застосування новітніх креативних технологій, скерованих на максимальну оптимізацію галузевої результативності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5181
Розташовується у зібраннях:2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bronikova.pdf243.69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.