Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4978
Назва: Розумові операції в контексті адаптації учнів до навчання в основній школі
Інші назви: Mental operations in the context of adapting pupils to secondary school
Автори: Татьянчиков, Андрій Олександрович
Tatianchykov, Andrii Oleksandrovych
Ключові слова: психологічна адаптація
основна школа
адаптаційний процес
показники адаптації
корекційна програма
підлітковий вік
psychological adaptation
secondary school
adaptation process
adaptation indicators
correctional program
teenage years
Дата публікації: 2015
Видавництво: Державний вищий навчальний заклад «Донбаський державний педагогічний університет»
Бібліографічний опис: Татьянчиков А.О. Розумові операції в контексті адаптації учнів до навчання в основній школі : методичні рекомендації педагогічним працівникам загальноосвітніх шкіл та практичним психологам / А.О. Татьянчиков. – Слов’янськ : Видавництво Б.І. Маторіна, 2015. – 114 с.
Короткий огляд (реферат): Науково-методичний посібник присвячено проблемі адаптації учнів до навчання в основній школі. Визначено психологічні особливості дітей молодшого підліткового віку, теоретичні аспекти, особливості та зміст психологічної адаптації до навчання в основній школі, наведено теоретико-методологічні засади формування розумових операцій школярів як засобу їхньої адаптації. Представлено методичні рекомендації практичним працівникам (вчителям, практичним психологам) загальноосвітніх навчальних закладів щодо діагностики та підвищення рівня адаптованості та розумового розвитку учнів на етапі переходу від початкової до основної ланки навчання. Посібник розраховано на практичних працівників загальноосвітніх шкіл, практичних психологів, студентів психологічних факультетів вищих навчальних закладів. The scientific and methodological guide is devoted to the problem of adaptation of students to primary school. The psychological peculiarities of young adolescents, theoretical aspects, peculiarities and the content of psychological adaptation to primary school education are defined, the theoretical and methodological principles of forming of pupils' mental operations as a means of their adaptation are given. Methodical recommendations for practitioners (teachers, psychologists) of general educational institutions on diagnostics and improvement of the level of adaptation and mental development of students at the stage of transition from primary to the basic level of study are presented. The manual is intended for practitioners of general education schools, practical psychologists, students of psychological faculties of higher educational establishments.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4978
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії та методики практичної психології

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Tatianchikov, Andriy Oleksandrovych.pdf928.05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.