Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4978
Title: Розумові операції в контексті адаптації учнів до навчання в основній школі
Other Titles: Mental operations in the context of adapting pupils to secondary school
Authors: Татьянчиков, Андрій Олександрович
Tatianchykov, Andrii Oleksandrovych
Keywords: психологічна адаптація
основна школа
адаптаційний процес
показники адаптації
корекційна програма
підлітковий вік
psychological adaptation
secondary school
adaptation process
adaptation indicators
correctional program
teenage years
Issue Date: 2015
Publisher: Державний вищий навчальний заклад «Донбаський державний педагогічний університет»
Citation: Татьянчиков А.О. Розумові операції в контексті адаптації учнів до навчання в основній школі : методичні рекомендації педагогічним працівникам загальноосвітніх шкіл та практичним психологам / А.О. Татьянчиков. – Слов’янськ : Видавництво Б.І. Маторіна, 2015. – 114 с.
Abstract: Науково-методичний посібник присвячено проблемі адаптації учнів до навчання в основній школі. Визначено психологічні особливості дітей молодшого підліткового віку, теоретичні аспекти, особливості та зміст психологічної адаптації до навчання в основній школі, наведено теоретико-методологічні засади формування розумових операцій школярів як засобу їхньої адаптації. Представлено методичні рекомендації практичним працівникам (вчителям, практичним психологам) загальноосвітніх навчальних закладів щодо діагностики та підвищення рівня адаптованості та розумового розвитку учнів на етапі переходу від початкової до основної ланки навчання. Посібник розраховано на практичних працівників загальноосвітніх шкіл, практичних психологів, студентів психологічних факультетів вищих навчальних закладів. The scientific and methodological guide is devoted to the problem of adaptation of students to primary school. The psychological peculiarities of young adolescents, theoretical aspects, peculiarities and the content of psychological adaptation to primary school education are defined, the theoretical and methodological principles of forming of pupils' mental operations as a means of their adaptation are given. Methodical recommendations for practitioners (teachers, psychologists) of general educational institutions on diagnostics and improvement of the level of adaptation and mental development of students at the stage of transition from primary to the basic level of study are presented. The manual is intended for practitioners of general education schools, practical psychologists, students of psychological faculties of higher educational establishments.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4978
Appears in Collections:Кафедра теорії та методики практичної психології

Files in This Item:
File SizeFormat 
Tatianchikov, Andriy Oleksandrovych.pdf928.05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.