Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3929
Назва: Використання мовного портфоліо як засобу рефлексивного навчання інофонів у вищій школі
Інші назви: The uses of the language portfolio as a means of reflexive training of foreign students at the higher school
Автори: Буднік, Анжела Олександрівна
Budnik, Anzhela Olexandrivna
Ключові слова: європейське мовне портфоліо
мовне портфоліо
компоненти мовного портфоліо
загальноєвропейські рекомендації з мовної освіти
рефлексія
українська мова як іноземна
european language portfolio
language portfolio
components of language portfolio
the All-European Recommendations from Language Education
equal foreign language skills
types of speech activityn
the principles of communicative study
a reflection
Ukrainian as foreig
Дата публікації: 2018
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Буднік А. О. Використання мовного портфоліо як засобу рефлексивного навчання інофонів у вищій школі / А. О. Буднік // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. - 2018. - №4. - С. 7-13.
Короткий огляд (реферат): У статті уточнено поняття мовне портфоліо, запропоновано структуру мовного портфоліо інофона під час вивчення української мови як іноземної, проаналізовано основні завдання та функції мовного портфоліо студента-іноземця. Доведено. що для створення будь-якого виду портфоліо важливими є роздуми не тільки над запропонованими студентові-іноземцю завданнями, але й рефлексія його щодо способів роботи, послідовності дій.The concept "model language portfolio" which is used in quality an additional tool of control and estimation of foreign students in the course of studying of Ukrainian as foreign is theoretically reasonable and specified. The structure language portfolio is presented that consists of contents, portfolio with transfer of its basic elements, introductions with accurately formulated purpose and tasks, the compressed description language portfolio, introspection and the estimation own the performed work. The main tasks and functions language portfolio the student foreigner are analysed. It is certain that at the conclusion language portfolio the principles of communicative study are considered (the principle of speech orientation of educational process, the principle of individualization of study, the principle of functionality, the principle of a situativnost, the principle of novelty). It is proved that for creation of any kind portfolio reflections not only over the tasks offered the student foreigner, but also his reflection relatively of the modes of work, the sequences of actions are important.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3929
Розташовується у зібраннях:2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Angela Budnik.pdf180.43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.