Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3655
Назва: Концептуальні принципи і ключові напрями роботи з реалізації моделі підготовки майбутніх учителів початкових класів до застосування гумору в педагогічній взаємодії
Інші назви: Conceptual principles and key areas of work for the implementation of the model of preparation of future primary school teachers for the use of humor in pedagogical interaction
Автори: Рамазанова, Ельміра Асанівна
Ключові слова: майбутні учителі початкових класів
принципи
модель підготовки
застосування гумору у педагогічній взаємодії
model training
primary school teachers
to use humor in teaching interaction
areas of work
Дата публікації: 2012
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2012. — № 11-12. — С. 138-143.
Короткий огляд (реферат): Автором визначено концептуальні принципи співпраці, культуродоцільності, організації життєдіяльності на основі салютогенезного підходу, комплексності і ключові напрями роботи (навчально-пізнавальний, комунікативно-психологічний, професійно-діяльнісний) із реалізації моделі підготовки майбутніх учителів початкових класів до застосування гумору у педагогічній взаємодії. The author defines the conceptual principles (collaboration, kulturodotsilnosti; organization of life based salyutoheneznoho approach, complexity) and key areas of work (teaching cognitive, communicative, psychological, vocational and activity) from the implementation of the model of the future elementary school teachers to use humor in teaching interactions.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3655
Розташовується у зібраннях:2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Conceptual principles.pdf510.2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.