Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3655
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Рамазанова, Ельміра Асанівна | - |
dc.date.accessioned | 2019-09-05T07:36:39Z | - |
dc.date.available | 2019-09-05T07:36:39Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2012. — № 11-12. — С. 138-143. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3655 | - |
dc.description.abstract | Автором визначено концептуальні принципи співпраці, культуродоцільності, організації життєдіяльності на основі салютогенезного підходу, комплексності і ключові напрями роботи (навчально-пізнавальний, комунікативно-психологічний, професійно-діяльнісний) із реалізації моделі підготовки майбутніх учителів початкових класів до застосування гумору у педагогічній взаємодії. The author defines the conceptual principles (collaboration, kulturodotsilnosti; organization of life based salyutoheneznoho approach, complexity) and key areas of work (teaching cognitive, communicative, psychological, vocational and activity) from the implementation of the model of the future elementary school teachers to use humor in teaching interactions. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | майбутні учителі початкових класів | uk |
dc.subject | принципи | uk |
dc.subject | модель підготовки | uk |
dc.subject | застосування гумору у педагогічній взаємодії | uk |
dc.subject | model training | uk |
dc.subject | primary school teachers | uk |
dc.subject | to use humor in teaching interaction | uk |
dc.subject | areas of work | uk |
dc.title | Концептуальні принципи і ключові напрями роботи з реалізації моделі підготовки майбутніх учителів початкових класів до застосування гумору в педагогічній взаємодії | uk |
dc.title.alternative | Conceptual principles and key areas of work for the implementation of the model of preparation of future primary school teachers for the use of humor in pedagogical interaction | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2012 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Conceptual principles.pdf | 510.2 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.