Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3655
Title: Концептуальні принципи і ключові напрями роботи з реалізації моделі підготовки майбутніх учителів початкових класів до застосування гумору в педагогічній взаємодії
Other Titles: Conceptual principles and key areas of work for the implementation of the model of preparation of future primary school teachers for the use of humor in pedagogical interaction
Authors: Рамазанова, Ельміра Асанівна
Keywords: майбутні учителі початкових класів
принципи
модель підготовки
застосування гумору у педагогічній взаємодії
model training
primary school teachers
to use humor in teaching interaction
areas of work
Issue Date: 2012
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2012. — № 11-12. — С. 138-143.
Abstract: Автором визначено концептуальні принципи співпраці, культуродоцільності, організації життєдіяльності на основі салютогенезного підходу, комплексності і ключові напрями роботи (навчально-пізнавальний, комунікативно-психологічний, професійно-діяльнісний) із реалізації моделі підготовки майбутніх учителів початкових класів до застосування гумору у педагогічній взаємодії. The author defines the conceptual principles (collaboration, kulturodotsilnosti; organization of life based salyutoheneznoho approach, complexity) and key areas of work (teaching cognitive, communicative, psychological, vocational and activity) from the implementation of the model of the future elementary school teachers to use humor in teaching interactions.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3655
Appears in Collections:2012

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Conceptual principles.pdf510.2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.