Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3655
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРамазанова, Ельміра Асанівна-
dc.date.accessioned2019-09-05T07:36:39Z-
dc.date.available2019-09-05T07:36:39Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationНауковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2012. — № 11-12. — С. 138-143.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3655-
dc.description.abstractАвтором визначено концептуальні принципи співпраці, культуродоцільності, організації життєдіяльності на основі салютогенезного підходу, комплексності і ключові напрями роботи (навчально-пізнавальний, комунікативно-психологічний, професійно-діяльнісний) із реалізації моделі підготовки майбутніх учителів початкових класів до застосування гумору у педагогічній взаємодії. The author defines the conceptual principles (collaboration, kulturodotsilnosti; organization of life based salyutoheneznoho approach, complexity) and key areas of work (teaching cognitive, communicative, psychological, vocational and activity) from the implementation of the model of the future elementary school teachers to use humor in teaching interactions.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectмайбутні учителі початкових класівuk
dc.subjectпринципиuk
dc.subjectмодель підготовкиuk
dc.subjectзастосування гумору у педагогічній взаємодіїuk
dc.subjectmodel traininguk
dc.subjectprimary school teachersuk
dc.subjectto use humor in teaching interactionuk
dc.subjectareas of workuk
dc.titleКонцептуальні принципи і ключові напрями роботи з реалізації моделі підготовки майбутніх учителів початкових класів до застосування гумору в педагогічній взаємодіїuk
dc.title.alternativeConceptual principles and key areas of work for the implementation of the model of preparation of future primary school teachers for the use of humor in pedagogical interactionuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2012

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Conceptual principles.pdf510.2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.