Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3563
Назва: Вивчення проблеми використання діалогічного навчання у вищій педагогічній школі
Інші назви: The study of problems dialogic learning in higher pedagogical school
Автори: Довбенко, С. Ю.
Dovbenko, S. Yu.
Ключові слова: діалогічне навчання
діалогічна культура
професіоналізм
dialogical training
dialogical culture
professionalism
Дата публікації: 2012
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Довбенко С. Ю. Вивчення проблеми використання діалогічного навчання у вищій педагогічній школі / С. Ю. Довбенко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2012. – № 5-6. – С. 36-40.
Короткий огляд (реферат): У статі розглянуто проблему використання діалогічного навчання на заняттях у вищій педагогічній школі. Професійна підготовка полягає в тому, щоб навчити студентів діяти в нестандартних педагогічних ситуаціях, бачити протиріччя, сперечатися, доводити істинність свого погляду, формулювати, ставити і самостійно вирішувати навчальну проблему. Діалогічна культура сприяє розвитку професіоналізму майбутніх учителів початкової ланки. In article are contemplated a problem of use of dialogical training on employment at the higher pedagogical school. Vocational training consists in teaching students to operate in non(standard pedagogical situations, to see the contradiction, to argue, prove the validity of the sight, to formulate, put and independently to solve an educational problem. The dialogical culture assists development of professionalism of the future teachers of an initial link.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3563
Розташовується у зібраннях:2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dovbenko.pdf92.5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.