Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3563
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДовбенко, С. Ю.-
dc.contributor.authorDovbenko, S. Yu.-
dc.date.accessioned2019-09-03T08:42:02Z-
dc.date.available2019-09-03T08:42:02Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationДовбенко С. Ю. Вивчення проблеми використання діалогічного навчання у вищій педагогічній школі / С. Ю. Довбенко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2012. – № 5-6. – С. 36-40.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3563-
dc.description.abstractУ статі розглянуто проблему використання діалогічного навчання на заняттях у вищій педагогічній школі. Професійна підготовка полягає в тому, щоб навчити студентів діяти в нестандартних педагогічних ситуаціях, бачити протиріччя, сперечатися, доводити істинність свого погляду, формулювати, ставити і самостійно вирішувати навчальну проблему. Діалогічна культура сприяє розвитку професіоналізму майбутніх учителів початкової ланки. In article are contemplated a problem of use of dialogical training on employment at the higher pedagogical school. Vocational training consists in teaching students to operate in non(standard pedagogical situations, to see the contradiction, to argue, prove the validity of the sight, to formulate, put and independently to solve an educational problem. The dialogical culture assists development of professionalism of the future teachers of an initial link.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectдіалогічне навчанняuk
dc.subjectдіалогічна культураuk
dc.subjectпрофесіоналізмuk
dc.subjectdialogical traininguk
dc.subjectdialogical cultureuk
dc.subjectprofessionalismuk
dc.titleВивчення проблеми використання діалогічного навчання у вищій педагогічній школіuk
dc.title.alternativeThe study of problems dialogic learning in higher pedagogical schooluk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2012

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dovbenko.pdf92.5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.