Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3563
Title: Вивчення проблеми використання діалогічного навчання у вищій педагогічній школі
Other Titles: The study of problems dialogic learning in higher pedagogical school
Authors: Довбенко, С. Ю.
Dovbenko, S. Yu.
Keywords: діалогічне навчання
діалогічна культура
професіоналізм
dialogical training
dialogical culture
professionalism
Issue Date: 2012
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Довбенко С. Ю. Вивчення проблеми використання діалогічного навчання у вищій педагогічній школі / С. Ю. Довбенко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2012. – № 5-6. – С. 36-40.
Abstract: У статі розглянуто проблему використання діалогічного навчання на заняттях у вищій педагогічній школі. Професійна підготовка полягає в тому, щоб навчити студентів діяти в нестандартних педагогічних ситуаціях, бачити протиріччя, сперечатися, доводити істинність свого погляду, формулювати, ставити і самостійно вирішувати навчальну проблему. Діалогічна культура сприяє розвитку професіоналізму майбутніх учителів початкової ланки. In article are contemplated a problem of use of dialogical training on employment at the higher pedagogical school. Vocational training consists in teaching students to operate in non(standard pedagogical situations, to see the contradiction, to argue, prove the validity of the sight, to formulate, put and independently to solve an educational problem. The dialogical culture assists development of professionalism of the future teachers of an initial link.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3563
Appears in Collections:2012

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dovbenko.pdf92.5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.