Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3290
Назва: Интегрированное обучение иностранному языку детей старшего дошкольного возраста
Автори: Ірхіна, Юліана Валентинівна
Ирхина, Юлиана Валентиновна
Irkhina, Juliana Valentynivna
Ключові слова: процессуальная интеграция
синтез
цели обучения
элементы предметов
компоненты содержания
методы
общность
готовность
процесс
процесуальна інтеграція
синтез
цілі навчання
елементи предметів
компоненти змісту
методи
загальність
готовність
процес
integration
aims of teaching
the elements of subjects
components of content
methods
readiness
process
Дата публікації: 2013
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Ирхина Ю. В. Интегрированное обучение иностранному языку детей старшего дошкольного возраста / Ю. В. Ирхина // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2013. – №5-6. – С. 162-170.
Короткий огляд (реферат): В статье излагаются теоретические основы моделирования интегрированного процесса обучения дошкольников учебно-познавательной деятельности средствами иностранного языка. Раскрыта сущность синтезирования основных звеньев процесса интегрированного обучения таких, как: целей обучения, элементов разнотематических предметов обучения, компонентов содержания и методов обучения. Представленная модель описана и обоснована ее эффективность. У статті розкрито теоретичні засади моделювання інтегрованого процесу навчання дітей дошкільного віку навчально-пізнавальної діяльності засобами іноземної мови. Розкрито сутність синтезування основних ланок процесу інтегрованого навчання таких, як: цілей навчання, елементів різнотематичних предметів навчання, компонентів змісту й методів навчання. Подана модель описана та обґрунтована її ефективність. The article substantiates theoretical bases of the models of integrative process of teaching pre-school children and their cognitive activity by means of foreign languages. The aims of teaching, elements of different learning subjects, the components of the content and methods of teaching are analyzed. Te model is shown and its effects are substantiated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3290
Розташовується у зібраннях:2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Irkhina.pdf897.26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.