Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3290
Title: Интегрированное обучение иностранному языку детей старшего дошкольного возраста
Authors: Ірхіна, Юліана Валентинівна
Ирхина, Юлиана Валентиновна
Irkhina, Juliana Valentynivna
Keywords: процессуальная интеграция
синтез
цели обучения
элементы предметов
компоненты содержания
методы
общность
готовность
процесс
процесуальна інтеграція
синтез
цілі навчання
елементи предметів
компоненти змісту
методи
загальність
готовність
процес
integration
aims of teaching
the elements of subjects
components of content
methods
readiness
process
Issue Date: 2013
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Ирхина Ю. В. Интегрированное обучение иностранному языку детей старшего дошкольного возраста / Ю. В. Ирхина // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2013. – №5-6. – С. 162-170.
Abstract: В статье излагаются теоретические основы моделирования интегрированного процесса обучения дошкольников учебно-познавательной деятельности средствами иностранного языка. Раскрыта сущность синтезирования основных звеньев процесса интегрированного обучения таких, как: целей обучения, элементов разнотематических предметов обучения, компонентов содержания и методов обучения. Представленная модель описана и обоснована ее эффективность. У статті розкрито теоретичні засади моделювання інтегрованого процесу навчання дітей дошкільного віку навчально-пізнавальної діяльності засобами іноземної мови. Розкрито сутність синтезування основних ланок процесу інтегрованого навчання таких, як: цілей навчання, елементів різнотематичних предметів навчання, компонентів змісту й методів навчання. Подана модель описана та обґрунтована її ефективність. The article substantiates theoretical bases of the models of integrative process of teaching pre-school children and their cognitive activity by means of foreign languages. The aims of teaching, elements of different learning subjects, the components of the content and methods of teaching are analyzed. Te model is shown and its effects are substantiated.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3290
Appears in Collections:2013

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Irkhina.pdf897.26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.