Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3290
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІрхіна, Юліана Валентинівна-
dc.contributor.authorИрхина, Юлиана Валентиновна-
dc.contributor.authorIrkhina, Juliana Valentynivna-
dc.date.accessioned2019-08-20T09:41:24Z-
dc.date.available2019-08-20T09:41:24Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationИрхина Ю. В. Интегрированное обучение иностранному языку детей старшего дошкольного возраста / Ю. В. Ирхина // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2013. – №5-6. – С. 162-170.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3290-
dc.description.abstractВ статье излагаются теоретические основы моделирования интегрированного процесса обучения дошкольников учебно-познавательной деятельности средствами иностранного языка. Раскрыта сущность синтезирования основных звеньев процесса интегрированного обучения таких, как: целей обучения, элементов разнотематических предметов обучения, компонентов содержания и методов обучения. Представленная модель описана и обоснована ее эффективность. У статті розкрито теоретичні засади моделювання інтегрованого процесу навчання дітей дошкільного віку навчально-пізнавальної діяльності засобами іноземної мови. Розкрито сутність синтезування основних ланок процесу інтегрованого навчання таких, як: цілей навчання, елементів різнотематичних предметів навчання, компонентів змісту й методів навчання. Подана модель описана та обґрунтована її ефективність. The article substantiates theoretical bases of the models of integrative process of teaching pre-school children and their cognitive activity by means of foreign languages. The aims of teaching, elements of different learning subjects, the components of the content and methods of teaching are analyzed. Te model is shown and its effects are substantiated.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectпроцессуальная интеграцияuk
dc.subjectсинтезuk
dc.subjectцели обученияuk
dc.subjectэлементы предметовuk
dc.subjectкомпоненты содержанияuk
dc.subjectметодыuk
dc.subjectобщностьuk
dc.subjectготовностьuk
dc.subjectпроцессuk
dc.subjectпроцесуальна інтеграціяuk
dc.subjectсинтезuk
dc.subjectцілі навчанняuk
dc.subjectелементи предметівuk
dc.subjectкомпоненти змістуuk
dc.subjectметодиuk
dc.subjectзагальністьuk
dc.subjectготовністьuk
dc.subjectпроцесuk
dc.subjectintegrationuk
dc.subjectaims of teachinguk
dc.subjectthe elements of subjectsuk
dc.subjectcomponents of contentuk
dc.subjectmethodsuk
dc.subjectreadinessuk
dc.subjectprocessuk
dc.titleИнтегрированное обучение иностранному языку детей старшего дошкольного возрастаuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2013

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Irkhina.pdf897.26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.