Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2681
Назва: Основні принципи формування професійної рефлексії у процесі фахової підготовки майбутнього вчителя початкових класів
Автори: Марусинець, М. М.
Ключові слова: професійна рефлексія
майбутній вчитель початкових класів
професійна освіта
professional reflection
the future primary school teacher
professional education
Дата публікації: 2011
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Марусинець М.М. Основні принципи формування професійної рефлексії у процесі фахової підготовки майбутнього вчителя початкових класів. / М.М.Марусинець // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2011. – № 9-10. – С. 92-99.
Короткий огляд (реферат): У статті головну увагу приділено висвітленню педагогічних принципів, які сприяють актуалізації процесу формування професійної рефлексії. Розкрито можливості втілення основних принципів формування професійної рефлексії у процесі фахової підготовки майбутнього вчителя початкових класів. The article focuses on coverage of pedagogical principles that contribute to mainstreaming the formation of professional reflection. Reveals the possibility of implementing the basic principles of professional ref lection in the professional training of future primary school teacher.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2681
Розташовується у зібраннях:2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marysinets.pdf480.08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.