Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2681
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМарусинець, М. М.-
dc.date.accessioned2019-07-30T12:14:29Z-
dc.date.available2019-07-30T12:14:29Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationМарусинець М.М. Основні принципи формування професійної рефлексії у процесі фахової підготовки майбутнього вчителя початкових класів. / М.М.Марусинець // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2011. – № 9-10. – С. 92-99.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2681-
dc.description.abstractУ статті головну увагу приділено висвітленню педагогічних принципів, які сприяють актуалізації процесу формування професійної рефлексії. Розкрито можливості втілення основних принципів формування професійної рефлексії у процесі фахової підготовки майбутнього вчителя початкових класів. The article focuses on coverage of pedagogical principles that contribute to mainstreaming the formation of professional reflection. Reveals the possibility of implementing the basic principles of professional ref lection in the professional training of future primary school teacher.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectпрофесійна рефлексіяuk
dc.subjectмайбутній вчитель початкових класівuk
dc.subjectпрофесійна освітаuk
dc.subjectprofessional reflectionuk
dc.subjectthe future primary school teacheruk
dc.subjectprofessional educationuk
dc.titleОсновні принципи формування професійної рефлексії у процесі фахової підготовки майбутнього вчителя початкових класівuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marysinets.pdf480.08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.