Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2681
Title: Основні принципи формування професійної рефлексії у процесі фахової підготовки майбутнього вчителя початкових класів
Authors: Марусинець, М. М.
Keywords: професійна рефлексія
майбутній вчитель початкових класів
професійна освіта
professional reflection
the future primary school teacher
professional education
Issue Date: 2011
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Марусинець М.М. Основні принципи формування професійної рефлексії у процесі фахової підготовки майбутнього вчителя початкових класів. / М.М.Марусинець // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2011. – № 9-10. – С. 92-99.
Abstract: У статті головну увагу приділено висвітленню педагогічних принципів, які сприяють актуалізації процесу формування професійної рефлексії. Розкрито можливості втілення основних принципів формування професійної рефлексії у процесі фахової підготовки майбутнього вчителя початкових класів. The article focuses on coverage of pedagogical principles that contribute to mainstreaming the formation of professional reflection. Reveals the possibility of implementing the basic principles of professional ref lection in the professional training of future primary school teacher.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2681
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marysinets.pdf480.08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.