Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24106| Назва: | Теоретико-методичні аспекти формування у дітей середнього дошкільного віку досвіду безпечної поведінки засобами ігрової діяльності |
| Автори: | Баняс, Л. |
| Ключові слова: | магістерьска робота беспечна поведінка досвід безпечної поведінки середній дошкільний вік педагогічний експеримент |
| Дата публікації: | 2025 |
| Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» |
| Бібліографічний опис: | Баняс Л. Теоретико-методичні аспекти формування у дітей середнього дошкільного віку досвіду безпечної поведінки засобами ігрової діяльності: маг. робота: 012 Дошкільна освіта / Л. Баняс; наук. кер. Р. Г. Найда; ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2025. – 63 с. |
| Короткий огляд (реферат): | Актуальність дослідження обумовлена необхідністю формування в дітей дошкільного віку навичок та досвіду безпечної поведінки як базової складової життєвої компетентності, особливо в умовах повномасштабного вторгнення в Україну. Сучасна дитина існує в багатошаровому інформаційному та соціальному середовищі, насиченому потенційними ризиками, де уміння зберігати власне життя й здоров’я набуває статусу культурної норми. І саме в ігровій діяльності - природному полі розвитку дитини - найефективніше відбувається опанування моделей поведінки, які забезпечують безпеку. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24106 |
| Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної педагогіки та психології |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Banyas L..pdf | 945.83 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.