Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24106
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБаняс, Л.-
dc.date.accessioned2025-12-09T11:20:56Z-
dc.date.available2025-12-09T11:20:56Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationБаняс Л. Теоретико-методичні аспекти формування у дітей середнього дошкільного віку досвіду безпечної поведінки засобами ігрової діяльності: маг. робота: 012 Дошкільна освіта / Л. Баняс; наук. кер. Р. Г. Найда; ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2025. – 63 с.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24106-
dc.description.abstractАктуальність дослідження обумовлена необхідністю формування в дітей дошкільного віку навичок та досвіду безпечної поведінки як базової складової життєвої компетентності, особливо в умовах повномасштабного вторгнення в Україну. Сучасна дитина існує в багатошаровому інформаційному та соціальному середовищі, насиченому потенційними ризиками, де уміння зберігати власне життя й здоров’я набуває статусу культурної норми. І саме в ігровій діяльності - природному полі розвитку дитини - найефективніше відбувається опанування моделей поведінки, які забезпечують безпеку.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»uk
dc.subjectмагістерьска роботаuk
dc.subjectбеспечна поведінкаuk
dc.subjectдосвід безпечної поведінкиuk
dc.subjectсередній дошкільний вікuk
dc.subjectпедагогічний експериментuk
dc.titleТеоретико-методичні аспекти формування у дітей середнього дошкільного віку досвіду безпечної поведінки засобами ігрової діяльностіuk
dc.typeBookuk
Appears in Collections:Факультет дошкільної педагогіки та психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Banyas L..pdf945.83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.