Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24106Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Баняс, Л. | - |
| dc.date.accessioned | 2025-12-09T11:20:56Z | - |
| dc.date.available | 2025-12-09T11:20:56Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Баняс Л. Теоретико-методичні аспекти формування у дітей середнього дошкільного віку досвіду безпечної поведінки засобами ігрової діяльності: маг. робота: 012 Дошкільна освіта / Л. Баняс; наук. кер. Р. Г. Найда; ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2025. – 63 с. | uk |
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24106 | - |
| dc.description.abstract | Актуальність дослідження обумовлена необхідністю формування в дітей дошкільного віку навичок та досвіду безпечної поведінки як базової складової життєвої компетентності, особливо в умовах повномасштабного вторгнення в Україну. Сучасна дитина існує в багатошаровому інформаційному та соціальному середовищі, насиченому потенційними ризиками, де уміння зберігати власне життя й здоров’я набуває статусу культурної норми. І саме в ігровій діяльності - природному полі розвитку дитини - найефективніше відбувається опанування моделей поведінки, які забезпечують безпеку. | uk |
| dc.language.iso | other | uk |
| dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» | uk |
| dc.subject | магістерьска робота | uk |
| dc.subject | беспечна поведінка | uk |
| dc.subject | досвід безпечної поведінки | uk |
| dc.subject | середній дошкільний вік | uk |
| dc.subject | педагогічний експеримент | uk |
| dc.title | Теоретико-методичні аспекти формування у дітей середнього дошкільного віку досвіду безпечної поведінки засобами ігрової діяльності | uk |
| dc.type | Book | uk |
| Appears in Collections: | Факультет дошкільної педагогіки та психології | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Banyas L..pdf | 945.83 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.