Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24106
Title: Теоретико-методичні аспекти формування у дітей середнього дошкільного віку досвіду безпечної поведінки засобами ігрової діяльності
Authors: Баняс, Л.
Keywords: магістерьска робота
беспечна поведінка
досвід безпечної поведінки
середній дошкільний вік
педагогічний експеримент
Issue Date: 2025
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»
Citation: Баняс Л. Теоретико-методичні аспекти формування у дітей середнього дошкільного віку досвіду безпечної поведінки засобами ігрової діяльності: маг. робота: 012 Дошкільна освіта / Л. Баняс; наук. кер. Р. Г. Найда; ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2025. – 63 с.
Abstract: Актуальність дослідження обумовлена необхідністю формування в дітей дошкільного віку навичок та досвіду безпечної поведінки як базової складової життєвої компетентності, особливо в умовах повномасштабного вторгнення в Україну. Сучасна дитина існує в багатошаровому інформаційному та соціальному середовищі, насиченому потенційними ризиками, де уміння зберігати власне життя й здоров’я набуває статусу культурної норми. І саме в ігровій діяльності - природному полі розвитку дитини - найефективніше відбувається опанування моделей поведінки, які забезпечують безпеку.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24106
Appears in Collections:Факультет дошкільної педагогіки та психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Banyas L..pdf945.83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.