Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24063| Назва: | Використання хмарних технологій для реалізації дуальної освіти в умовах цифрової трансформації |
| Інші назви: | Using cloud technologies to implement dual education in the context of digital transformation |
| Автори: | Листопад, Наталя Леонідівна Lystopad, Natalia |
| Ключові слова: | дуальна освіта хмарні технології цифрова трансформація цифрові платформи освітнє середовище співпраця з роботодавцем змішане навчання цифрові компетентності dual education cloud technologies digital transformation digital platforms educational environment cooperation with employers blended learning digital competencies |
| Дата публікації: | 2025 |
| Видавництво: | Науково-методичний центр ВФПО |
| Бібліографічний опис: | Листопад Н. Використання хмарних технологій для реалізації дуальної освіти в умовах цифрової трансформації. Дуальна освіта в контексті євроінтеграції: економічні, правові й соціальні аспекти: збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції, 27 листопада 2025 р., Науково-методичний центр ВФПО. Київ, 2025. С. 38–41. |
| Короткий огляд (реферат): | Розкрито потенціал хмарних технологій як інструменту ефективної реалізації дуальної освіти в умовах цифрової трансформації. Обґрунтовано, що використання хмарних сервісів забезпечує безперервність освітнього процесу, гнучкість та персоналізацію навчання, розширює можливості взаємодії між закладом освіти та роботодавцем. Показано, що хмарні технології підтримують організацію змішаних форм навчання, електронне оцінювання, спільну роботу над проєктами, моніторинг індивідуальних траєкторій та розвиток цифрових компетентностей здобувачів освіти. Зроблено висновок, що у контексті цифрової трансформації хмарні рішення виступають ключовим ресурсом модернізації дуальної підготовки, сприяють підвищенню її якості, прозорості та відповідності потребам сучасного ринку праці. The potential of cloud technologies as a tool for the effective implementation of dual education in the context of digital transformation has been revealed. It has been substantiated that the use of cloud services ensures the continuity of the educational process, flexibility and personalization of learning, and expands the possibilities for interaction between educational institutions and employers. It is shown that cloud technologies support the organization of blended learning, electronic assessment, joint work on projects, monitoring of individual trajectories, and the development of digital competencies of students. It is concluded that in the context of digital transformation, cloud solutions are a key resource for modernizing dual training, contributing to improving its quality, transparency, and relevance to the needs of the modern labor market. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24063 |
| Розташовується у зібраннях: | Кафедра дошкільної педагогіки |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| zbirnyk_2025 2.pdf | 855.62 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.