Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24063
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛистопад, Наталя Леонідівна-
dc.contributor.authorLystopad, Natalia-
dc.date.accessioned2025-12-08T09:27:29Z-
dc.date.available2025-12-08T09:27:29Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЛистопад Н. Використання хмарних технологій для реалізації дуальної освіти в умовах цифрової трансформації. Дуальна освіта в контексті євроінтеграції: економічні, правові й соціальні аспекти: збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції, 27 листопада 2025 р., Науково-методичний центр ВФПО. Київ, 2025. С. 38–41.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24063-
dc.description.abstractРозкрито потенціал хмарних технологій як інструменту ефективної реалізації дуальної освіти в умовах цифрової трансформації. Обґрунтовано, що використання хмарних сервісів забезпечує безперервність освітнього процесу, гнучкість та персоналізацію навчання, розширює можливості взаємодії між закладом освіти та роботодавцем. Показано, що хмарні технології підтримують організацію змішаних форм навчання, електронне оцінювання, спільну роботу над проєктами, моніторинг індивідуальних траєкторій та розвиток цифрових компетентностей здобувачів освіти. Зроблено висновок, що у контексті цифрової трансформації хмарні рішення виступають ключовим ресурсом модернізації дуальної підготовки, сприяють підвищенню її якості, прозорості та відповідності потребам сучасного ринку праці. The potential of cloud technologies as a tool for the effective implementation of dual education in the context of digital transformation has been revealed. It has been substantiated that the use of cloud services ensures the continuity of the educational process, flexibility and personalization of learning, and expands the possibilities for interaction between educational institutions and employers. It is shown that cloud technologies support the organization of blended learning, electronic assessment, joint work on projects, monitoring of individual trajectories, and the development of digital competencies of students. It is concluded that in the context of digital transformation, cloud solutions are a key resource for modernizing dual training, contributing to improving its quality, transparency, and relevance to the needs of the modern labor market.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherНауково-методичний центр ВФПОuk
dc.subjectдуальна освітаuk
dc.subjectхмарні технологіїuk
dc.subjectцифрова трансформаціяuk
dc.subjectцифрові платформиuk
dc.subjectосвітнє середовищеuk
dc.subjectспівпраця з роботодавцемuk
dc.subjectзмішане навчанняuk
dc.subjectцифрові компетентностіuk
dc.subjectdual educationuk
dc.subjectcloud technologiesuk
dc.subjectdigital transformationuk
dc.subjectdigital platformsuk
dc.subjecteducational environmentuk
dc.subjectcooperation with employersuk
dc.subjectblended learninguk
dc.subjectdigital competenciesuk
dc.titleВикористання хмарних технологій для реалізації дуальної освіти в умовах цифрової трансформаціїuk
dc.title.alternativeUsing cloud technologies to implement dual education in the context of digital transformationuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра дошкільної педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
zbirnyk_2025 2.pdf855.62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.