Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24063| Title: | Використання хмарних технологій для реалізації дуальної освіти в умовах цифрової трансформації |
| Other Titles: | Using cloud technologies to implement dual education in the context of digital transformation |
| Authors: | Листопад, Наталя Леонідівна Lystopad, Natalia |
| Keywords: | дуальна освіта хмарні технології цифрова трансформація цифрові платформи освітнє середовище співпраця з роботодавцем змішане навчання цифрові компетентності dual education cloud technologies digital transformation digital platforms educational environment cooperation with employers blended learning digital competencies |
| Issue Date: | 2025 |
| Publisher: | Науково-методичний центр ВФПО |
| Citation: | Листопад Н. Використання хмарних технологій для реалізації дуальної освіти в умовах цифрової трансформації. Дуальна освіта в контексті євроінтеграції: економічні, правові й соціальні аспекти: збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції, 27 листопада 2025 р., Науково-методичний центр ВФПО. Київ, 2025. С. 38–41. |
| Abstract: | Розкрито потенціал хмарних технологій як інструменту ефективної реалізації дуальної освіти в умовах цифрової трансформації. Обґрунтовано, що використання хмарних сервісів забезпечує безперервність освітнього процесу, гнучкість та персоналізацію навчання, розширює можливості взаємодії між закладом освіти та роботодавцем. Показано, що хмарні технології підтримують організацію змішаних форм навчання, електронне оцінювання, спільну роботу над проєктами, моніторинг індивідуальних траєкторій та розвиток цифрових компетентностей здобувачів освіти. Зроблено висновок, що у контексті цифрової трансформації хмарні рішення виступають ключовим ресурсом модернізації дуальної підготовки, сприяють підвищенню її якості, прозорості та відповідності потребам сучасного ринку праці. The potential of cloud technologies as a tool for the effective implementation of dual education in the context of digital transformation has been revealed. It has been substantiated that the use of cloud services ensures the continuity of the educational process, flexibility and personalization of learning, and expands the possibilities for interaction between educational institutions and employers. It is shown that cloud technologies support the organization of blended learning, electronic assessment, joint work on projects, monitoring of individual trajectories, and the development of digital competencies of students. It is concluded that in the context of digital transformation, cloud solutions are a key resource for modernizing dual training, contributing to improving its quality, transparency, and relevance to the needs of the modern labor market. |
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24063 |
| Appears in Collections: | Кафедра дошкільної педагогіки |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| zbirnyk_2025 2.pdf | 855.62 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.