Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23578| Назва: | Роль музики у процесі емоційної само-регуляції |
| Автори: | Мач, Р. М. |
| Ключові слова: | музика емоційна саморегуляція |
| Дата публікації: | 2025 |
| Видавництво: | ТОВ «Лерадрук» |
| Бібліографічний опис: | Мач Р. М. Роль музики у процесі емоційної саморегуляції / Р. М. Мач // Педагогічний альманах «Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика»: збірник матеріалів V Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (6 листопада 2025 року). Одеса: Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2025. Вип. V. С. 261-271. |
| Короткий огляд (реферат): | Музика з давніх часів розглядається як один із найпотужніших засобів впливу на емоційний стан людини, що використовувався у ритуалах, лікувальних практиках, вій-ськових і трудових процесах, а також у побуті для підтри-мання психологічної рівноваги. Її регулятивний потенціал підтверджується як у класичних психологічних теоріях, так і в сучасних нейрофізіологічних дослідженнях, які демонструють, що музика здатна викликати широкий спектр емоцій – від глибокого смутку до піднесеної радості, – мо-дифікувати настрій, сприяти емоційній катарсисній розря-дці та змінювати рівень фізіологічного збудження організ-му [9]. Вона є багатовимірним феноменом, дія якого поєд-нує психологічний, фізіологічний і соціокультурний вимі-ри, що робить її ефективним засобом впливу на емоційний стан у найрізноманітніших контекстах – від особистої са-морегуляції до терапевтичних і психокорекційних програм. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23578 |
| Розташовується у зібраннях: | Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2025) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 39.pdf | 3.48 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.