Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23578Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Мач, Р. М. | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-11T09:07:14Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-11T09:07:14Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Мач Р. М. Роль музики у процесі емоційної саморегуляції / Р. М. Мач // Педагогічний альманах «Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика»: збірник матеріалів V Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (6 листопада 2025 року). Одеса: Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2025. Вип. V. С. 261-271. | uk |
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23578 | - |
| dc.description.abstract | Музика з давніх часів розглядається як один із найпотужніших засобів впливу на емоційний стан людини, що використовувався у ритуалах, лікувальних практиках, вій-ськових і трудових процесах, а також у побуті для підтри-мання психологічної рівноваги. Її регулятивний потенціал підтверджується як у класичних психологічних теоріях, так і в сучасних нейрофізіологічних дослідженнях, які демонструють, що музика здатна викликати широкий спектр емоцій – від глибокого смутку до піднесеної радості, – мо-дифікувати настрій, сприяти емоційній катарсисній розря-дці та змінювати рівень фізіологічного збудження організ-му [9]. Вона є багатовимірним феноменом, дія якого поєд-нує психологічний, фізіологічний і соціокультурний вимі-ри, що робить її ефективним засобом впливу на емоційний стан у найрізноманітніших контекстах – від особистої са-морегуляції до терапевтичних і психокорекційних програм. | uk |
| dc.language.iso | other | uk |
| dc.publisher | ТОВ «Лерадрук» | uk |
| dc.subject | музика | uk |
| dc.subject | емоційна саморегуляція | uk |
| dc.title | Роль музики у процесі емоційної само-регуляції | uk |
| dc.type | Article | uk |
| Appears in Collections: | Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2025) | |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.