Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23578
Title: Роль музики у процесі емоційної само-регуляції
Authors: Мач, Р. М.
Keywords: музика
емоційна саморегуляція
Issue Date: 2025
Publisher: ТОВ «Лерадрук»
Citation: Мач Р. М. Роль музики у процесі емоційної саморегуляції / Р. М. Мач // Педагогічний альманах «Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика»: збірник матеріалів V Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (6 листопада 2025 року). Одеса: Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2025. Вип. V. С. 261-271.
Abstract: Музика з давніх часів розглядається як один із найпотужніших засобів впливу на емоційний стан людини, що використовувався у ритуалах, лікувальних практиках, вій-ськових і трудових процесах, а також у побуті для підтри-мання психологічної рівноваги. Її регулятивний потенціал підтверджується як у класичних психологічних теоріях, так і в сучасних нейрофізіологічних дослідженнях, які демонструють, що музика здатна викликати широкий спектр емоцій – від глибокого смутку до піднесеної радості, – мо-дифікувати настрій, сприяти емоційній катарсисній розря-дці та змінювати рівень фізіологічного збудження організ-му [9]. Вона є багатовимірним феноменом, дія якого поєд-нує психологічний, фізіологічний і соціокультурний вимі-ри, що робить її ефективним засобом впливу на емоційний стан у найрізноманітніших контекстах – від особистої са-морегуляції до терапевтичних і психокорекційних програм.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23578
Appears in Collections:Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
39.pdf3.48 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.