Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23549
Назва: Аналіз концепта «Цифрова компетентність учителя»: міждисциплінарний ракурс та педагогічна інтроспекція
Автори: Афанасьєв, В.
Ключові слова: кіберкультура
кіберпростір
віртуальна реальність
цифровий освітній простір
інформатизація
інформаційна культура
віртуальне суспільство
медіа культура
транскультура
субкультура
мережеве суспільство
кібербезпеки
Дата публікації: 2025
Видавництво: Букаєв Вадим Вікторович
Бібліографічний опис: Афанасьєв В. Аналіз концепта «Цифрова компетентність учителя»: міждисциплінарний ракурс та педагогічна інтроспекція 69 / В. Афанасьєв // Адаптивні технології управління навчанням: збірник матеріалів одинадцятої міжнародної конференції (Одеса-Київ, 22–24 жовтня 2025 р.). – Одеса : Видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. – С. 64-68.
Короткий огляд (реферат): Стаття репрезентує результати міждисциплінарного аналізу концепта «кіберкультура». Представлено термінологічні інтерпретації категорій «кіберкультура» та «кіберпростір». Опрацьовано зміст феномена кіберкультури в науково-педагогічній проєкції. Доведено, що першочерговими кроками для підготовки майбутніх учителів до професійної діяльності в кіберпросторі виступають: комплексний розгляд соціокультурних феноменів сучасного інформаційного простору, предметами яких виступають суспільні новоутворення в мережі Інтернет та створені ними соціокультурні феномени.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23549
Розташовується у зібраннях:Адаптивні технології управління навчанням ATL (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Afanasiev.pdf670.87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.