Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23549| Title: | Аналіз концепта «Цифрова компетентність учителя»: міждисциплінарний ракурс та педагогічна інтроспекція |
| Authors: | Афанасьєв, В. |
| Keywords: | кіберкультура кіберпростір віртуальна реальність цифровий освітній простір інформатизація інформаційна культура віртуальне суспільство медіа культура транскультура субкультура мережеве суспільство кібербезпеки |
| Issue Date: | 2025 |
| Publisher: | Букаєв Вадим Вікторович |
| Citation: | Афанасьєв В. Аналіз концепта «Цифрова компетентність учителя»: міждисциплінарний ракурс та педагогічна інтроспекція 69 / В. Афанасьєв // Адаптивні технології управління навчанням: збірник матеріалів одинадцятої міжнародної конференції (Одеса-Київ, 22–24 жовтня 2025 р.). – Одеса : Видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. – С. 64-68. |
| Abstract: | Стаття репрезентує результати міждисциплінарного аналізу концепта «кіберкультура». Представлено термінологічні інтерпретації категорій «кіберкультура» та «кіберпростір». Опрацьовано зміст феномена кіберкультури в науково-педагогічній проєкції. Доведено, що першочерговими кроками для підготовки майбутніх учителів до професійної діяльності в кіберпросторі виступають: комплексний розгляд соціокультурних феноменів сучасного інформаційного простору, предметами яких виступають суспільні новоутворення в мережі Інтернет та створені ними соціокультурні феномени. |
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23549 |
| Appears in Collections: | Адаптивні технології управління навчанням ATL (2025) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Afanasiev.pdf | 670.87 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.