Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23549| Назва: | Аналіз концепта «Цифрова компетентність учителя»: міждисциплінарний ракурс та педагогічна інтроспекція |
| Автори: | Афанасьєв, В. |
| Ключові слова: | кіберкультура кіберпростір віртуальна реальність цифровий освітній простір інформатизація інформаційна культура віртуальне суспільство медіа культура транскультура субкультура мережеве суспільство кібербезпеки |
| Дата публікації: | 2025 |
| Видавництво: | Букаєв Вадим Вікторович |
| Бібліографічний опис: | Афанасьєв В. Аналіз концепта «Цифрова компетентність учителя»: міждисциплінарний ракурс та педагогічна інтроспекція 69 / В. Афанасьєв // Адаптивні технології управління навчанням: збірник матеріалів одинадцятої міжнародної конференції (Одеса-Київ, 22–24 жовтня 2025 р.). – Одеса : Видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. – С. 64-68. |
| Короткий огляд (реферат): | Стаття репрезентує результати міждисциплінарного аналізу концепта «кіберкультура». Представлено термінологічні інтерпретації категорій «кіберкультура» та «кіберпростір». Опрацьовано зміст феномена кіберкультури в науково-педагогічній проєкції. Доведено, що першочерговими кроками для підготовки майбутніх учителів до професійної діяльності в кіберпросторі виступають: комплексний розгляд соціокультурних феноменів сучасного інформаційного простору, предметами яких виступають суспільні новоутворення в мережі Інтернет та створені ними соціокультурні феномени. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23549 |
| Розташовується у зібраннях: | Адаптивні технології управління навчанням ATL (2025) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Afanasiev.pdf | 670.87 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.