Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23549
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАфанасьєв, В.-
dc.date.accessioned2025-11-07T10:35:55Z-
dc.date.available2025-11-07T10:35:55Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationАфанасьєв В. Аналіз концепта «Цифрова компетентність учителя»: міждисциплінарний ракурс та педагогічна інтроспекція 69 / В. Афанасьєв // Адаптивні технології управління навчанням: збірник матеріалів одинадцятої міжнародної конференції (Одеса-Київ, 22–24 жовтня 2025 р.). – Одеса : Видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. – С. 64-68.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23549-
dc.description.abstractСтаття репрезентує результати міждисциплінарного аналізу концепта «кіберкультура». Представлено термінологічні інтерпретації категорій «кіберкультура» та «кіберпростір». Опрацьовано зміст феномена кіберкультури в науково-педагогічній проєкції. Доведено, що першочерговими кроками для підготовки майбутніх учителів до професійної діяльності в кіберпросторі виступають: комплексний розгляд соціокультурних феноменів сучасного інформаційного простору, предметами яких виступають суспільні новоутворення в мережі Інтернет та створені ними соціокультурні феномени.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherБукаєв Вадим Вікторовичuk
dc.subjectкіберкультураuk
dc.subjectкіберпростірuk
dc.subjectвіртуальна реальністьuk
dc.subjectцифровий освітній простірuk
dc.subjectінформатизаціяuk
dc.subjectінформаційна культураuk
dc.subjectвіртуальне суспільствоuk
dc.subjectмедіа культураuk
dc.subjectтранскультураuk
dc.subjectсубкультураuk
dc.subjectмережеве суспільствоuk
dc.subjectкібербезпекиuk
dc.titleАналіз концепта «Цифрова компетентність учителя»: міждисциплінарний ракурс та педагогічна інтроспекціяuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Адаптивні технології управління навчанням ATL (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Afanasiev.pdf670.87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.