Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23528
Назва: Методичні особливості представлення концепції граничного переходу при навчанні математики у закладах загальної середньої освіти
Автори: Урум, Галина Дмитрівна
Urum, Galina Dmytrivna
Сагінова, О. А.
Ключові слова: навчання математики
методичні підходи у анвчання математики
границя та неперервність
математичний аналіз
Дата публікації: 2025
Видавництво: Букаєв Вадим Вікторович
Бібліографічний опис: Урум Г. Д. Методичні особливості представлення концепції граничного переходу при навчанні математики у закладах загальної середньої освіти / Г. Д. Урум, О. А. Сагіова // Адаптивні технології управління навчанням: збірник матеріалів одинадцятої міжнародної конференції (Одеса-Київ, 22–24 жовтня 2025 р.). – Одеса : Видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. – С. 33-35.
Короткий огляд (реферат): Мета даного дослідження полягає у виявленні та обґрунтуванні ефективних методичних підходів до формування в учнів поняття границі та неперервності функції, а також у розробці практичних шляхів удосконалення навчального процесу. Задля досягнення поставленої мети в роботі було проаналізовано дидактичні та психолого-педагогічні основи вивчення числових послідовностей і функцій, досліджено методичні прийоми введення понять границі та арифметичних дій з границями, порівняно різні авторські підходи у підручниках Мерзляка, Бевза та Істера, а також окреслено можливості використання прикладних задач і графіків як важливого засобу формування цілісного уявлення про неперервність.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23528
Розташовується у зібраннях:Адаптивні технології управління навчанням ATL (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Urum.pdf656.93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.