Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23528| Title: | Методичні особливості представлення концепції граничного переходу при навчанні математики у закладах загальної середньої освіти |
| Authors: | Урум, Галина Дмитрівна Urum, Galina Dmytrivna Сагінова, О. А. |
| Keywords: | навчання математики методичні підходи у анвчання математики границя та неперервність математичний аналіз |
| Issue Date: | 2025 |
| Publisher: | Букаєв Вадим Вікторович |
| Citation: | Урум Г. Д. Методичні особливості представлення концепції граничного переходу при навчанні математики у закладах загальної середньої освіти / Г. Д. Урум, О. А. Сагіова // Адаптивні технології управління навчанням: збірник матеріалів одинадцятої міжнародної конференції (Одеса-Київ, 22–24 жовтня 2025 р.). – Одеса : Видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. – С. 33-35. |
| Abstract: | Мета даного дослідження полягає у виявленні та обґрунтуванні ефективних методичних підходів до формування в учнів поняття границі та неперервності функції, а також у розробці практичних шляхів удосконалення навчального процесу. Задля досягнення поставленої мети в роботі було проаналізовано дидактичні та психолого-педагогічні основи вивчення числових послідовностей і функцій, досліджено методичні прийоми введення понять границі та арифметичних дій з границями, порівняно різні авторські підходи у підручниках Мерзляка, Бевза та Істера, а також окреслено можливості використання прикладних задач і графіків як важливого засобу формування цілісного уявлення про неперервність. |
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23528 |
| Appears in Collections: | Адаптивні технології управління навчанням ATL (2025) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.