Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23528
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorУрум, Галина Дмитрівна-
dc.contributor.authorUrum, Galina Dmytrivna-
dc.contributor.authorСагінова, О. А.-
dc.date.accessioned2025-11-05T12:46:02Z-
dc.date.available2025-11-05T12:46:02Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationУрум Г. Д. Методичні особливості представлення концепції граничного переходу при навчанні математики у закладах загальної середньої освіти / Г. Д. Урум, О. А. Сагіова // Адаптивні технології управління навчанням: збірник матеріалів одинадцятої міжнародної конференції (Одеса-Київ, 22–24 жовтня 2025 р.). – Одеса : Видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. – С. 33-35.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23528-
dc.description.abstractМета даного дослідження полягає у виявленні та обґрунтуванні ефективних методичних підходів до формування в учнів поняття границі та неперервності функції, а також у розробці практичних шляхів удосконалення навчального процесу. Задля досягнення поставленої мети в роботі було проаналізовано дидактичні та психолого-педагогічні основи вивчення числових послідовностей і функцій, досліджено методичні прийоми введення понять границі та арифметичних дій з границями, порівняно різні авторські підходи у підручниках Мерзляка, Бевза та Істера, а також окреслено можливості використання прикладних задач і графіків як важливого засобу формування цілісного уявлення про неперервність.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherБукаєв Вадим Вікторовичuk
dc.subjectнавчання математикиuk
dc.subjectметодичні підходи у анвчання математикиuk
dc.subjectграниця та неперервністьuk
dc.subjectматематичний аналізuk
dc.titleМетодичні особливості представлення концепції граничного переходу при навчанні математики у закладах загальної середньої освітиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Адаптивні технології управління навчанням ATL (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Urum.pdf656.93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.