Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23528Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Урум, Галина Дмитрівна | - |
| dc.contributor.author | Urum, Galina Dmytrivna | - |
| dc.contributor.author | Сагінова, О. А. | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-05T12:46:02Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-05T12:46:02Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Урум Г. Д. Методичні особливості представлення концепції граничного переходу при навчанні математики у закладах загальної середньої освіти / Г. Д. Урум, О. А. Сагіова // Адаптивні технології управління навчанням: збірник матеріалів одинадцятої міжнародної конференції (Одеса-Київ, 22–24 жовтня 2025 р.). – Одеса : Видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. – С. 33-35. | uk |
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23528 | - |
| dc.description.abstract | Мета даного дослідження полягає у виявленні та обґрунтуванні ефективних методичних підходів до формування в учнів поняття границі та неперервності функції, а також у розробці практичних шляхів удосконалення навчального процесу. Задля досягнення поставленої мети в роботі було проаналізовано дидактичні та психолого-педагогічні основи вивчення числових послідовностей і функцій, досліджено методичні прийоми введення понять границі та арифметичних дій з границями, порівняно різні авторські підходи у підручниках Мерзляка, Бевза та Істера, а також окреслено можливості використання прикладних задач і графіків як важливого засобу формування цілісного уявлення про неперервність. | uk |
| dc.language.iso | other | uk |
| dc.publisher | Букаєв Вадим Вікторович | uk |
| dc.subject | навчання математики | uk |
| dc.subject | методичні підходи у анвчання математики | uk |
| dc.subject | границя та неперервність | uk |
| dc.subject | математичний аналіз | uk |
| dc.title | Методичні особливості представлення концепції граничного переходу при навчанні математики у закладах загальної середньої освіти | uk |
| dc.type | Article | uk |
| Appears in Collections: | Адаптивні технології управління навчанням ATL (2025) | |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.