Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23185
Назва: | Теоретичні засади навчання стратегій спілкування англійською мовою |
Інші назви: | Theoretical foundations of teaching communication strategies in English |
Автори: | Арапакі, Марина Володимирівна Arapaki, Maryna |
Ключові слова: | навчання методи викладання комунікація лінгвістика юридичні документи викладання англійської мови засвоєння мови teaching teaching methods communication linguistics legal documents teaching English language acquisition speaking skills legal terminology listening communicative language learning language learning interactive learning task-oriented student-centered learning grammar norms English |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | Видавничий дім «Гельветика» |
Бібліографічний опис: | Арапакі М. В. Теоретичні засади навчання стратегій спілкування англійською мовою / М. В. Арапакі // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : Лінгвістичні науки : зб. наук. праць. – Одеса : Видавничий дiм «Гельветика», 2025. - №40. - С. 18-30. |
Короткий огляд (реферат): | Теорія мови, комунікативна компетенція, функціональний підхід до використання мови, дискурс-аналіз і соціолінгвістичні міркування в основному складають теоретичні засади комунікативного підходу до викладання мови. Серед основних принципів слід назвати фокус на комунікації, прагнення уникати постійного виправлення помилок та відведення граматиці належного місця. У статті представлено комплексний аналіз комунікативного підходу до викладання англійської мови з фокусом на інтерактивній і комунікативній компетенції. Проаналізовано пріоритетність змістовного спілкування, діяльність, орієнтовану на учня, використання мови в реальному житті, різні стратегії викладання англійської мови, такі як навчання на основі завдань та групові дискусії, з акцентом на їхній ефективності в покращенні навичок говоріння, аудіювання, читання та письма. Language theory, communicative competence, functional approach to language use, discourse analysis and sociolinguistic reasoning mainly constitute the theoretical foundations of the communicative approach to language teaching. Among the basic principles there should be mentioned the focus on communication, the desire to avoid correcting mistakes. The paper presents the findings of a comprehensive analysis of the communicative approach to teaching English with a focus on interactive and communicative competence, the prioritization of meaningful communication, student-centered activities, the use of language in real life, various strategies for teaching English, such as task-based learning and group discussions, with an emphasis on their effectiveness in improving speaking, listening, reading and writing skills. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23185 |
Розташовується у зібраннях: | 2025 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
40-4.pdf | 222.57 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.