Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23185
Title: Теоретичні засади навчання стратегій спілкування англійською мовою
Other Titles: Theoretical foundations of teaching communication strategies in English
Authors: Арапакі, Марина Володимирівна
Arapaki, Maryna
Keywords: навчання
методи викладання
комунікація
лінгвістика
юридичні документи
викладання англійської мови
засвоєння мови
teaching
teaching methods
communication
linguistics
legal documents
teaching English
language acquisition
speaking skills
legal terminology
listening
communicative language learning
language learning
interactive learning
task-oriented
student-centered learning
grammar norms
English
Issue Date: 2025
Publisher: Видавничий дім «Гельветика»
Citation: Арапакі М. В. Теоретичні засади навчання стратегій спілкування англійською мовою / М. В. Арапакі // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : Лінгвістичні науки : зб. наук. праць. – Одеса : Видавничий дiм «Гельветика», 2025. - №40. - С. 18-30.
Abstract: Теорія мови, комунікативна компетенція, функціональний підхід до використання мови, дискурс-аналіз і соціолінгвістичні міркування в основному складають теоретичні засади комунікативного підходу до викладання мови. Серед основних принципів слід назвати фокус на комунікації, прагнення уникати постійного виправлення помилок та відведення граматиці належного місця. У статті представлено комплексний аналіз комунікативного підходу до викладання англійської мови з фокусом на інтерактивній і комунікативній компетенції. Проаналізовано пріоритетність змістовного спілкування, діяльність, орієнтовану на учня, використання мови в реальному житті, різні стратегії викладання англійської мови, такі як навчання на основі завдань та групові дискусії, з акцентом на їхній ефективності в покращенні навичок говоріння, аудіювання, читання та письма. Language theory, communicative competence, functional approach to language use, discourse analysis and sociolinguistic reasoning mainly constitute the theoretical foundations of the communicative approach to language teaching. Among the basic principles there should be mentioned the focus on communication, the desire to avoid correcting mistakes. The paper presents the findings of a comprehensive analysis of the communicative approach to teaching English with a focus on interactive and communicative competence, the prioritization of meaningful communication, student-centered activities, the use of language in real life, various strategies for teaching English, such as task-based learning and group discussions, with an emphasis on their effectiveness in improving speaking, listening, reading and writing skills.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23185
Appears in Collections:2025

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
40-4.pdf222.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.