Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23185
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАрапакі, Марина Володимирівна-
dc.contributor.authorArapaki, Maryna-
dc.date.accessioned2025-09-05T07:16:48Z-
dc.date.available2025-09-05T07:16:48Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationАрапакі М. В. Теоретичні засади навчання стратегій спілкування англійською мовою / М. В. Арапакі // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : Лінгвістичні науки : зб. наук. праць. – Одеса : Видавничий дiм «Гельветика», 2025. - №40. - С. 18-30.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23185-
dc.description.abstractТеорія мови, комунікативна компетенція, функціональний підхід до використання мови, дискурс-аналіз і соціолінгвістичні міркування в основному складають теоретичні засади комунікативного підходу до викладання мови. Серед основних принципів слід назвати фокус на комунікації, прагнення уникати постійного виправлення помилок та відведення граматиці належного місця. У статті представлено комплексний аналіз комунікативного підходу до викладання англійської мови з фокусом на інтерактивній і комунікативній компетенції. Проаналізовано пріоритетність змістовного спілкування, діяльність, орієнтовану на учня, використання мови в реальному житті, різні стратегії викладання англійської мови, такі як навчання на основі завдань та групові дискусії, з акцентом на їхній ефективності в покращенні навичок говоріння, аудіювання, читання та письма. Language theory, communicative competence, functional approach to language use, discourse analysis and sociolinguistic reasoning mainly constitute the theoretical foundations of the communicative approach to language teaching. Among the basic principles there should be mentioned the focus on communication, the desire to avoid correcting mistakes. The paper presents the findings of a comprehensive analysis of the communicative approach to teaching English with a focus on interactive and communicative competence, the prioritization of meaningful communication, student-centered activities, the use of language in real life, various strategies for teaching English, such as task-based learning and group discussions, with an emphasis on their effectiveness in improving speaking, listening, reading and writing skills.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk
dc.subjectнавчанняuk
dc.subjectметоди викладанняuk
dc.subjectкомунікаціяuk
dc.subjectлінгвістикаuk
dc.subjectюридичні документиuk
dc.subjectвикладання англійської мовиuk
dc.subjectзасвоєння мовиuk
dc.subjectteachinguk
dc.subjectteaching methodsuk
dc.subjectcommunicationuk
dc.subjectlinguisticsuk
dc.subjectlegal documentsuk
dc.subjectteaching Englishuk
dc.subjectlanguage acquisitionuk
dc.subjectspeaking skillsuk
dc.subjectlegal terminologyuk
dc.subjectlisteninguk
dc.subjectcommunicative language learninguk
dc.subjectlanguage learninguk
dc.subjectinteractive learninguk
dc.subjecttask-orienteduk
dc.subjectstudent-centered learninguk
dc.subjectgrammar normsuk
dc.subjectEnglishuk
dc.titleТеоретичні засади навчання стратегій спілкування англійською мовоюuk
dc.title.alternativeTheoretical foundations of teaching communication strategies in Englishuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2025

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
40-4.pdf222.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.