Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22690
Назва: Інноваційні підходи до формування емоційного інтелекту у дітей з особливими освітніми потребами : роль творчості в педагогічній діяльності
Автори: Соколова, Ганна Борисівна
Sokolova, Hanna Borysivna
Ключові слова: емоційний інтелект
інноваційні підходи
педагогічна діяльність
Дата публікації: 2025
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Соколова Г. Б. Інноваційні підходи до формування емоційного інтелекту у дітей з особливими освітніми потребами : роль творчості в педагогічній діяльності / Г. Б. Соколова // Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції з міжнародною участю (07 квітня 2025 р.) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"; Південноукраїнський центр професійного розвитку керівників та фахівців соціономічної сфери. - Одеса : Університет Ушинського, 2025. –С.397-399.
Короткий огляд (реферат): Інноваційні підходи до формування емоційного інтелекту у дітей з особливими освітніми потребами відіграють ключову роль у їхньому розвитку та соціалізації. Емоційний інтелект визначає здатність людини розпізнавати власні емоції, керувати ними, а також розуміти почуття інших і взаємодіяти з оточуючими. Для дітей з особливими освітніми потребами цей аспект набуває ще більшого значення, оскільки такі діти часто мають труднощі у сприйнятті та вираженні емоцій, що може ускладнювати їхнє навчання та комунікацію.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22690
Розташовується у зібраннях:Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
120.pdf1.28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.