Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22690
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Соколова, Ганна Борисівна | - |
dc.contributor.author | Sokolova, Hanna Borysivna | - |
dc.date.accessioned | 2025-07-04T10:28:54Z | - |
dc.date.available | 2025-07-04T10:28:54Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Соколова Г. Б. Інноваційні підходи до формування емоційного інтелекту у дітей з особливими освітніми потребами : роль творчості в педагогічній діяльності / Г. Б. Соколова // Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції з міжнародною участю (07 квітня 2025 р.) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"; Південноукраїнський центр професійного розвитку керівників та фахівців соціономічної сфери. - Одеса : Університет Ушинського, 2025. –С.397-399. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22690 | - |
dc.description.abstract | Інноваційні підходи до формування емоційного інтелекту у дітей з особливими освітніми потребами відіграють ключову роль у їхньому розвитку та соціалізації. Емоційний інтелект визначає здатність людини розпізнавати власні емоції, керувати ними, а також розуміти почуття інших і взаємодіяти з оточуючими. Для дітей з особливими освітніми потребами цей аспект набуває ще більшого значення, оскільки такі діти часто мають труднощі у сприйнятті та вираженні емоцій, що може ускладнювати їхнє навчання та комунікацію. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | емоційний інтелект | uk |
dc.subject | інноваційні підходи | uk |
dc.subject | педагогічна діяльність | uk |
dc.title | Інноваційні підходи до формування емоційного інтелекту у дітей з особливими освітніми потребами : роль творчості в педагогічній діяльності | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти (2025) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.