Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22690
Title: Інноваційні підходи до формування емоційного інтелекту у дітей з особливими освітніми потребами : роль творчості в педагогічній діяльності
Authors: Соколова, Ганна Борисівна
Sokolova, Hanna Borysivna
Keywords: емоційний інтелект
інноваційні підходи
педагогічна діяльність
Issue Date: 2025
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Соколова Г. Б. Інноваційні підходи до формування емоційного інтелекту у дітей з особливими освітніми потребами : роль творчості в педагогічній діяльності / Г. Б. Соколова // Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції з міжнародною участю (07 квітня 2025 р.) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"; Південноукраїнський центр професійного розвитку керівників та фахівців соціономічної сфери. - Одеса : Університет Ушинського, 2025. –С.397-399.
Abstract: Інноваційні підходи до формування емоційного інтелекту у дітей з особливими освітніми потребами відіграють ключову роль у їхньому розвитку та соціалізації. Емоційний інтелект визначає здатність людини розпізнавати власні емоції, керувати ними, а також розуміти почуття інших і взаємодіяти з оточуючими. Для дітей з особливими освітніми потребами цей аспект набуває ще більшого значення, оскільки такі діти часто мають труднощі у сприйнятті та вираженні емоцій, що може ускладнювати їхнє навчання та комунікацію.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22690
Appears in Collections:Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
120.pdf1.28 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.