Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22685
Назва: | Шляхи збільшення креативності при викладанні вищої математики |
Автори: | Сичова, Тетяна Олександрівна |
Ключові слова: | бакалаврська програма вища математика навчальний процес |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Сичова Т. О. Шляхи збільшення креативності при викладанні вищої математики / Т. О. Сичова // Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції з міжнародною участю (07 квітня 2025 р.) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"; Південноукраїнський центр професійного розвитку керівників та фахівців соціономічної сфери. - Одеса : Університет Ушинського, 2025. –С.386-388. |
Короткий огляд (реферат): | Основною обов’язковою компонентою переважної більшості освітньо-професійних бакалаврських програм є дисципліна «Вища математика». Зараз вища математика широко застосовується у природничих та гуманітарних науках, техніці та економіці. Вища математика відіграє важливу роль у навчальному процесі, що надає викладанню цієї дисципліни велике значення. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22685 |
Розташовується у зібраннях: | Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти (2025) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
116.pdf | 1.28 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.