Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22685
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСичова, Тетяна Олександрівна-
dc.date.accessioned2025-07-04T10:10:40Z-
dc.date.available2025-07-04T10:10:40Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationСичова Т. О. Шляхи збільшення креативності при викладанні вищої математики / Т. О. Сичова // Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції з міжнародною участю (07 квітня 2025 р.) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"; Південноукраїнський центр професійного розвитку керівників та фахівців соціономічної сфери. - Одеса : Університет Ушинського, 2025. –С.386-388.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22685-
dc.description.abstractОсновною обов’язковою компонентою переважної більшості освітньо-професійних бакалаврських програм є дисципліна «Вища математика». Зараз вища математика широко застосовується у природничих та гуманітарних науках, техніці та економіці. Вища математика відіграє важливу роль у навчальному процесі, що надає викладанню цієї дисципліни велике значення.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectбакалаврська програмаuk
dc.subjectвища математикаuk
dc.subjectнавчальний процесuk
dc.titleШляхи збільшення креативності при викладанні вищої математикиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
116.pdf1.28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.