Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22683
Назва: Застосування методу мозкового штурму як чинника розвитку креативності здобувачів вищого навчального закладу
Автори: Северинюк, Тетяна Олександрівна
Ключові слова: креативність
психологічний енциклопедія
навчальний заклад
Дата публікації: 2025
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Северинюк Т. О. Застосування методу мозкового штурму як чинника розвитку креативності здобувачів вищого навчального закладу / Т. О. Северинюк // Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції з міжнародною участю (07 квітня 2025 р.) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"; Південноукраїнський центр професійного розвитку керівників та фахівців соціономічної сфери. - Одеса : Університет Ушинського, 2025. –С.382-384.
Короткий огляд (реферат): Провідна ідея сучасної освіти виражена в спробі пов’язати результативну складову освіти з планованими результатами розвитку особистості. Головними рисами випускника вищого навчального закладу, за таких умов, виступають його компетентність, мобільність, здатність адаптуватися до нових умов життєдіяльності. Ефективність цього процесу в значній мірі залежить від розвитку креативності випускника вищого навчального закладу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22683
Розташовується у зібраннях:Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
115.pdf1.29 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.